Autorizovaný servis
Zajišťujeme záruční i pozáruční servis výrobků Optic a Optilia. Garantujeme originální náhradní díly a kvalifikované opravy, nastavení a kalibrace.
Servis je prováděn v našem autorizovaném servisním středisku následujícím postupem:
				 ![]()  | 
			
				 ![]()  | 
		
	Servisní činnost je prováděna v souladu ISO 9001 certifikátem společnosti ABE.TEC, s.r.o.
	
Objednávka autorizovaného servisu
Zboží s jasně popsanou závadou zašlete dopravcem (Česká pošta, PPL, DPD, atd.) do sídla společnosti. Termín opravy je běžně týden, s dopravou k Vám může být až dva týdny. Pokud je oprava urgentní je potřeba na toto upozornit emailem nebo přímo v objednávce.
Kontakt na servisní středisko
| 
				Email: servis@abetec.cz Telefon: +420 466 670 035 Mobil: +420 733 533 932  | 
			
				ABE.TEC, s.r.o., č. p. 43, 530 02 Ostřešany  | 
		
	Veškerý záruční a pozáruční servis se provádí v servisním středisku společnosti ABE.TEC, s.r.o., které je přímo v sídle společnosti. Servisní středisko je vybaveno vším potřebným pro servis.
	 


                    

