Autorizovaný servis

Zajišťujeme záruční i pozáruční servis výrobků Optic a Optilia. Garantujeme originální náhradní díly a kvalifikované opravy, nastavení a kalibrace.

Servis je prováděn v našem autorizovaném servisním středisku následujícím postupem:

   

Servisní činnost je prováděna v souladu ISO 9001 certifikátem společnosti ABE.TEC, s.r.o.

Objednávka autorizovaného servisu

Zboží s jasně popsanou závadou zašlete dopravcem (Česká pošta, PPL, DPD, atd.) do sídla společnosti. Termín opravy je běžně týden, s dopravou k Vám může být až dva týdny. Pokud je oprava urgentní je potřeba na toto upozornit emailem nebo přímo v objednávce.

Kontakt na servisní středisko

Email: servis@abetec.cz
Telefon: +420 466 670 035
Mobil: +420 733 533 932
ABE.TEC, s.r.o.,
č. p. 43,
530 02 Ostřešany

Veškerý záruční a pozáruční servis se provádí v servisním středisku společnosti ABE.TEC, s.r.o., které je přímo v sídle společnosti. Servisní středisko je vybaveno vším potřebným pro servis.
 

Naše webové stránky používají cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou naše stránky používány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko „OK, souhlasím“ udělujete tento souhlas.


Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, aby webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Analytické cookies
Marketingové cookies
Nastavení souborů cookies
ve všech produktech