Autorizovaný servis

Zajišťujeme záruční i pozáruční servis výrobků Optic a Optilia. Garantujeme originální náhradní díly a kvalifikované opravy, nastavení a kalibrace.

Servis je prováděn v našem autorizovaném servisním středisku následujícím postupem:

   

Servisní činnost je prováděna v souladu ISO 9001 certifikátem společnosti ABE.TEC, s.r.o.

Objednávka autorizovaného servisu

Zboží s jasně popsanou závadou zašlete dopravcem (Česká pošta, PPL, DPD, atd.) do sídla společnosti. Termín opravy je běžně týden, s dopravou k Vám může být až dva týdny. Pokud je oprava urgentní je potřeba na toto upozornit emailem nebo přímo v objednávce.

Kontakt na servisní středisko

Email: servis@abetec.cz
Telefon: +420 466 670 035
Mobil: +420 739 043 347
ABE.TEC, s.r.o.,
č. p. 43,
530 02 Ostřešany

Veškerý záruční a pozáruční servis se provádí v servisním středisku společnosti ABE.TEC, s.r.o., které je přímo v sídle společnosti. Servisní středisko je vybaveno vším potřebným pro servis.
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

ve všech produktech